1.Πως μπορώ να γίνω μέλος του προγράμματος επιβράβευσης Bonus Miles;

Μέλος του προγράμματος Bonus Miles μπορείτε να γίνετε συμπληρώνοντας ηλεκτρονικά την αίτηση συμμετοχής που θα βρείτε εδώ.

2.Πώς μαθαίνω τον αριθμό της κάρτας μου;

Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας της ηλεκτρονικής αίτησης, θα επεξεργαστούμε τα στοιχεία που μας δώσατε και θα σας αποστείλουμε με email τον αριθμό της Hellenic Seaways Bonus Miles κάρτας σας. Για οποιαδήποτε επιπλέον βοήθεια χρειαστείτε, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το 210 4199154.

3.Πώς πιστώνω τα μίλια στην κάρτα μου;

Η πίστωση των μιλίων γίνεται με την επιβίβαση σας στο πλοίο με την προϋπόθεση κατά την έκδοση του εισιτηρίου να έχει καταχωρηθεί απο τον ταξιδιωτικό σας πράκτορα ο αριθμός της ατομικής σας κάρτας Βonus Μiles στο εισιτήριο σας. 

Επίσης, υπάρχει δυνατότητα αναδρομικής πίστωσης μιλίων και αντίστοιχων προς αυτά ναύλων, μέχρι και έξι μήνες μετά την ημερομηνία ταξιδιού, προσκομίζοντας τα αποκόμματα των εισιτηρίων σας ως αποδεικτικό στοιχείο στα κεντρικά μας εκδοτήρια Άστιγγος 6, Πλατεία Καραϊσκάκη - Πειραιάς ή αποστέλλοντας εικόνες αυτών μέσω fax στο 210 4117900 και μέσω email στο marketing@hsw.gr.

4.Πιστώνονται και τα μίλια του αυτοκινήτου μου;

Στην περίπτωση που μεταφέρετε Επ. ΙΧ ιδιοκτησίας σας, πιστώνεται στην κάρτα σας ο αντίστοιχος ναύλος που έχετε δαπανήσει και όχι μίλια καθώς αυτά έχουν ήδη πιστωθεί από το ατομικό σας εισιτήριο. Η πίστωση και σ' αυτή την περίπτωση γίνεται κατά την επιβίβαση σας στο πλοίο με την προϋπόθεση να έχει καταχωρηθεί απο τον ταξιδιωτικό σας πράκτορα ο αριθμός της ατομικής σας κάρτας και στο εισιτήριο του οχήματος σας στο οποίο θα πρέπει να αναγράφεται και ο αριθμός κυκλοφορίας του.

5. Πότε γίνεται η αναβάθμιση της θέσης;

Η αναβάθμιση θέσης γίνεται μόνο στην περίπτωση που έχετε συμπληρώσει τα 3.000 μίλια και είστε πλέον κάτοχος της χρυσής κάρτας Bonus Miles. Με την επίδειξη τότε της κάρτας σας στο πλήρωμα του πλοίου και εφόσον υπάρχει διαθεσιμότητα γίνεται η αναβάθμιση θέσης.

6.Τι γίνεται στην περίπτωση που χάσω την κάρτα μου;

Σε περίπτωση κλοπής, καταστροφής ή απώλειας του πλαστικού της κάρτας, θα πρέπει να το δηλώσετε εγγράφως στην εταιρεία συμπληρώνοντας μια υπεύθυνη δήλωση, οπότε και θα εκδοθεί νέα κάρτα ακυρώνοντας την προηγούμενη για λόγους ασφαλείας. Τα μίλια σας καταχωρούνται πλέον στην νέα κάρτα.

7.Πότε δικαιούμαι δωρεάν εισιτήριο;

Όταν συμπληρώσετε τα 1.000 μίλια σας επιστρέφουμε το 10% της συνολικής αξίας του ναύλου των εισιτηρίων που αγοράσατε. Εφόσον το ποσό αυτό καλύπτει την αξία του εισιτηρίου που θέλετε να εκδώσετε, δικαιούστε δωρεάν εισιτήριο. Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας αυτής αφαιρείται αυτόματα ο αντίστοιχος ναύλος από τον λογαριασμό σας.

8.Εάν στα πρώτα 1.000 μίλια δεν εξαργυρώσω το ποσό που μου χορηγείται, τότε το χάνω;

Δεν το χάνετε. Το ποσό αυτό προστίθεται σ' εκείνο που θα συγκεντρώσετε όταν πια συμπληρώσετε τα επόμενα 1.000 μίλια.

9.Τι θα γίνει αν δε χρησιμοποιήσω την Bonus Miles κάρτα μου για μεγάλο χρονικό διάστημα;

Αν ο προσωπικός σας λογαριασμός στο πρόγραμμα “Hellenic Seaways Bonus Miles” παραμείνει πλήρως ανενεργός για δύο (2) ημερολογιακά έτη, δηλαδή μέχρι τις 31/12 του εκάστοτε δεύτερου έτους από την ημερομηνία του τελευταίου σας ταξιδιού, θα καταργηθεί οριστικά. Ο αριθμός της κάρτας σας θα ακυρωθεί και τα μίλια, όπως και το ποσό που θα υπάρχει στο ηλεκτρονικό σας πορτοφόλι θα διαγραφούν οριστικά. Για παράδειγμα, τα μέλη που δεν έχουν ταξιδέψει με την Bonus Miles κάρτα τους από την 01/01/2016 και μετά, θα πρέπει να τη χρησιμοποιήσουν μέχρι τις 31/12/2018, ώστε να διατηρήσουν το λογαριασμό τους (προσωπικά στοιχεία, μίλια και ποσό στο ηλεκτρονικό πορτοφόλι). Διαφορετικά, θα γίνεται ολική διαγραφή του λογαριασμού τους. Αν μελλοντικά επιθυμήσουν να μπουν ξανά στο πρόγραμμα Bonus Miles, προκειμένου ν’ απολαμβάνουν τα προνόμιά του, θα πρέπει να προχωρήσουν σε εκ νέου εγγραφή.

10.Μπορεί να εκδοθεί και εταιρική κάρτα;

Δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα. Η κάρτα είναι αυστηρά προσωπική και κάθε μέλος διατηρεί μόνο ένα λογαριασμό. Τέλος δικαίωμα συμμετοχής έχουν και τα ανήλικα τέκνα, εφόσον αυτό ζητηθεί από τους γονείς. Στην περίπτωση αυτή εκδίδεται Junior κάρτα και ακολουθείται η ίδια διαδικασία που ισχύει και για τους ενήλικες.

11.Η πίστωση μιλίων αφορά μόνο συγκεκριμένες διαδρομές;

Όχι, η πίστωση μιλίων γίνεται σε οποιοδήποτε πλοίο της εταιρείας και για οποιονδήποτε προορισμό, με την προϋπόθεση ότι το εισιτήριο αναγράφει το όνομα του επιβάτη.