1. Πώς κάνετε κράτηση θέσεων και πως αγοράζετε εισιτήριο;

Για να ταξιδέψετε με τα πλοία της Hellenic Seaways μπορείτε να αγοράσετε τα εισιτήρια σας από:

  • 700 γραφεία ταξιδιών, που συνεργάζονται με την Hellenic Seaways σε όλη την Ελλάδα.
  • Από το call center ή την αυτόματη φωνητική πύλη (IVR) της εταιρίας μας, με τη χρήση πιστωτικής κάρτας, καλώντας στο 210- 4199000.
  • Την ιστοσελίδα μας: www.hsw.gr
  • Τα κεντρικά γραφεία της εταιρείας μας, στον Πειραιά, Άστιγγος 6, Πλατεία Καραϊσκάκη, απέναντι απο την Πύλη Ε7.
  • Μέσω του Hellenic Seaways Mobile app που είναι διαθέσιμo στο Google Play και στο App Store.

2. Πώς θα έρθει στα χέρια σας το εισιτήριο;

Αν έχετε κάνει την αγορά μέσω του site μας, μπορείτε να εκτυπώσετε ή να έχετε στο κινητό σας το εισιτήριο σας. Είστε έτοιμοι για επιβίβαση! Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ.

Αν έχετε κάνει την αγορά των εισιτηρίων σας από το call center της εταιρίας μας μπορείτε να παραλάβετε τα εισιτήρια σας με τους παρακάτω τρόπους:

  • Κάνοντας web check-in στο site μας στο λινκ https://hellenicseaways.gr/webcheckin/smart-ticket/ 
  • Από τα εκδοτήρια της εταιρίας μας στον Πειραιά τουλάχιστον 45 λεπτά πριν από την αναχώρηση.
  • Από τα κεντρικά γραφεία της εταιρίας μας, στον Πειραιά, Άστιγγος 6, Πλατεία Καραϊσκάκη.
  • Από τους λιμενικούς μας πράκτορες στην Ελλάδα.

3. Τα σχέδια άλλαξαν. Τι θα γίνει με τα εισιτήρια;

Αλλαγές εισιτηρίων

Για αλλαγές στα εισιτήριά σας μπορείτε να επικοινωνήσετε με το τηλ. 210-4199000 ή να απευθυνθείτε σε ένα από τα κεντρικά μας πρακτορεία λαμβάνοντας υπ' όψιν τις παρακάτω καταληκτικές ημερομηνίες / ώρες:

Υψηλή Περίοδος:

Από 13/4/2017 έως 18/4/2017, από 2/6/2017 έως 5/6/2017 και από 30/6/2017 έως 3/9/2017.

  • Έως 6 ώρες προ του απόπλου, στα Ταχύπλοα HS4  - HS7 - HELLENIC HIGHSPEED 
  • Έως 4 ώρες προ του απόπλου, στα συμβατικά πλοία Κυκλάδων και Βορείου Αιγαίου
  • Έως 2 ώρες προ του απόπλου, στις γραμμές Σαρωνικού, Σποράδων (εξαιρούνται τα ταχύπλοα στη γραμμή Πειραιά - Αίγινα - Αγκίστρι - Πειραιά  όπου η μετατροπή μπορεί να γίνει έως τον απόπλου).

Χαμηλή Περίοδος:

Οι υπόλοιπες ημερομηνίες

  • Έως 2 ώρες προ του απόπλου, στα Ταχύπλοα HS4 - HS7- HELLENIC HIGHSPEED  (κάθε Παρασκευή - Σάββατο - Κυριακή)
  • Έως τον απόπλου, στα συμβατικά πλοία Κυκλάδων και Βορείου Αιγαίου
  • Έως τον απόπλου, στις γραμμές Σαρωνικού, Σποράδων.

Ακυρώσεις και αντικαταστάσεις εισιτηρίων

Για ακυρώσεις:

  • Έως 14 ημέρες προ του απόπλου: 100% επιστροφή του ναύλου.
  • Έως 7 ημέρες προ του απόπλου: 75% επιστροφή του ναύλου.
  • Έως 12 ώρες προ του απόπλου: 50% επιστροφή του ναύλου.
  • Για ακυρώσεις που γίνονται σε χρόνο λιγότερο των 12 ωρών προ του απόπλου ΔΕΝ επιστρέφεται ο ναύλος.

Εναλλακτικά:

Παρέχεται η δυνατότητα μετατροπής των εισιτηρίων σε εισιτήρια Ανοιχτής Ημερομηνίας (Open-Date) ώστε να χρησιμοποιηθούν σε επόμενο ταξίδι, εφόσον το ζητήσει ο επιβάτης ως ακολούθως:

Υψηλή Περίοδος:

Από 13/4/2017 έως 18/4/2017, από 2/6/2017 έως 5/6/2017 και από 30/6/2017 έως 3/9/2017.

  • Έως 6 ώρες προ του απόπλου, στα Ταχύπλοα HS4  - HS7 - HELLENIC HIGHSPEED 
  • Έως 4 ώρες προ του απόπλου, στα συμβατικά πλοία Κυκλάδων και Βορείου Αιγαίου
  • Έως 2 ώρες προ του απόπλου, στις γραμμές Σαρωνικού, Σποράδων (εξαιρούνται τα ταχύπλοα στη γραμμή Πειραιά - Αίγινα - Αγκίστρι - Πειραιά όπου η μετατροπή μπορεί να γίνει έως τον απόπλου).

Χαμηλή Περίοδος:

Οι υπόλοιπες ημερομηνίες

  • Έως 2 ώρες προ του απόπλου, στα Ταχύπλοα HS4 - HS7- HELLENIC HIGHSPEED  (κάθε Παρασκευή - Σάββατο - Κυριακή)
  • Έως τον απόπλου, στα συμβατικά πλοία Κυκλάδων και Βορείου Αιγαίου
  • Έως τον απόπλου, στις γραμμές Σαρωνικού, Σποράδων.


Τα ανοικτής ημερομηνίας εισιτήριας (Open-Date) αντικαθίστανται με νέο εισιτήριο, ίσης ή μεγαλύτερης αξίας, καταβάλλοντας τη διαφορά του ναύλου, εφόσον υπάρχουν διαθέσιμες θέσεις για το ίδιο ή άλλο ταξίδι. Για το νέο αυτό εισιτήριο δεν ισχύουν οι παραπάνω όροι ακύρωσης ενώ δεν επιστρέφεται τυχόν διαφορά ναύλου από το αρχικό. Το νέο εισιτήριο δεν μπορεί να είναι εκπτωτικό εάν το παλαιό δεν ήταν εκπτωτικό και επίσης ότι δεν αντικαθίσταται εισιτήριο οχήματος με επιβάτη και το αντίστροφο. Τα Open εισιτήρια ισχύουν (μπορούν να αντικατασταθούν με νέο εισιτήριο) έως το τέλος του ημερολογιακού έτους έκδοσης του αρχικού εισιτηρίου.

Παρακαλούμε σημειώστε ότι τα δρομολόγια μπορεί να αλλάξουν. Για τις πιο ενημερωμένες πληροφορίες παρακαλούμε τηλεφωνήστε στο 210 4199000.

4. Πότε να είστε έτοιμοι για επιβίβαση;

Για να ξεκινήσετε τις διακοπές σας από την ώρα που θα ανεβείτε στο πλοίο, σας συμβουλεύουμε να βρίσκεστε στο λιμάνι εγκαίρως, δηλαδή:

  • τουλάχιστον 1,5 ώρα πριν τον απόπλου με αυτοκίνητο
  • τουλάχιστον 1 ώρα πριν τον απόπλου ως επιβάτης
  • το πλήρωμα του πλοίου είναι στη διάθεση σας για να βρείτε την καμπίνα ή το κάθισμά σας.

Αν αναχωρείτε από το λιμάνι του Πειραιά, ακολουθήστε τη δημοτική σήμανση για να βρείτε την πύλη αναχώρησης. Για διευκόλυνσή σας οι πύλες που εξυπηρετούν τα πλοία της HELLENIC SEAWAYS είναι οι παρακάτω:

  • Χίος, Λέσβος, Ικαρία, Σάμος (Αριάδνη, Νήσος Ρόδος)  Ε2
  • Κυκλάδες (Highspeed), Ικαρία, Σάμος (Νήσος Μύκονος)   Ε7
  • Σαρωνικός E8

5. Χάσατε το εισιτήριο; Και τώρα;

Σε περίπτωση που χάσετε το εισιτήριό σας, θα πρέπει να αγοράσετε νέο για να ταξιδεύσετε. Στη συνέχεια θα πρέπει να μας δηλώσετε εγγράφως την απώλεια, αναφέροντας την ημερομηνία του ταξιδιού, τη διαδρομή και τον αριθμό του απολεσθέντος εισιτηρίου, καθώς επίσης τον αριθμό του νέου εισιτηρίου που αγοράσατε και φωτοτυπία αυτού.

Εφόσον το απολεσθέν εισιτήριο δεν βρεθεί στα αρχεία της εταιρείας μας ως ταξιδεύσαν ή αντικατασταθέν σε διάστημα ενός (1) μηνός από την ημερομηνία του ταξιδίου, η εταιρεία μας θα σας χορηγήσει δωρεάν εισιτήριο ισόποσης αξίας με το απολεσθέν.

6. Γιατί δεν φεύγουμε;

Η Hellenic Seaways δεν ευθύνεται για την καθυστέρηση, την τροποποίηση ή ακύρωση του δρομολογίου, σε περίπτωση κακοκαιρίας ή κατόπιν εντολών του Υ.Ε.Ν. και αυτό επειδή η ασφάλεια σας αποτελεί κύριο μέλημα μας.

7. Μήπως δικαιούστε έκπτωση;

Η εταιρεία μας παρέχει εκπτώσεις σε ειδικές κατηγορίες επιβατών (π.χ. παιδιά, φοιτητές). Εάν ανήκετε σε κάποια από τις κατηγορίες αυτές και έχετε προμηθευτεί εισιτήριο με έκπτωση, είναι σημαντικό να θυμάστε ότι θα πρέπει να έχετε μαζί σας όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά προκειμένου να τα επιδείξετε στον έλεγχο εισιτηρίων που γίνεται κατά τη διάρκεια ταξιδιού.

Μάθετε περισσότερα για τις εκπτώσεις που δικαιούστε εδώ

8. Για άτομα με ειδικές ανάγκες

Ο στόλος της Hellenic Seaways, για τη διευκόλυνση των ατόμων με ειδικές ανάγκες, διαθέτει ράμπες, ανελκυστήρες και ειδικά διαμορφωμένα WC και καμπίνες.

Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των επιβατών με ειδικές ανάγκες, τόσο κατά την επιβίβαση όσο και κατά την αποβίβαση θα ήταν σκόπιμο:

  • Να ενημερώνεται ο υπάλληλος της Hellenic Seaways κατά την κράτηση.
  • Να βρίσκεται στο πλοίο μιάμιση (1,5) ώρα πριν από τον απόπλου για να χρησιμοποιηθεί πιο εύκολα ο ανελκυστήρας.

9. Για τους τετράποδους "συνταξιδιώτες"

Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία απαγορεύεται η παραμονή κατοικίδιων ζώων σε όλους τους εσωτερικούς χώρους του πλοίου. Το αγαπημένο σας κατοικίδιο μπορεί όμως να ταξιδέψει:

  • Στο κατάστρωμα κάτω από την προσωπική σας επίβλεψη.
  • Στους ειδικούς χώρους-κλουβιά που υπάρχουν σε όλα τα πλοία του στόλου μας.

Επίσης θα πρέπει να έχετε μαζί σας το βιβλιάριο υγείας του ζώου, ενώ τα σκυλιά πρέπει να φοράνε φίμωτρο.

Σε περίπτωση που κάποιος συνεπιβάτης διαμαρτυρηθεί για την παρουσία ζώου, η εταιρεία είναι υποχρεωμένη από το νόμο να μεταφέρει εσάς και το κατοικίδιό σας σε εξωτερικό χώρο του πλοίου.

10. Φύλαξη πολύτιμων προσωπικών αντικειμένων

Για  χρήματα, τιμαλφή και άλλα αντικείμενα αξίας σας προτείνουμε να τα παραδώσετε για φύλαξη στο λογιστήριο του πλοίου. Η εταιρεία δεν ευθύνεται για τη φθορά ή απώλεια των αποσκευών και προσωπικών σας αντικειμένων, εφ; όσον έχετε αναλάβει εσείς τη φύλαξή τους.