Η ATTICA GROUP με υψηλό αίσθημα ευθύνης συμμετέχει ενεργά στη συλλογική προσπάθεια περιορισμού της εξάπλωσης της πανδημίας COVID-19 με συνέπεια και εφαρμόζει το νομοθετικό πλαίσιο με τα κυβερνητικά μέτρα περιορισμού των μετακινήσεων.

Σύμφωνα με την Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου (Μέτρα για την αντιμετώπιση των συνεχιζόμενων συνεπειών της πανδημίας του κορωνοϊού COVID-19) ΦΕΚ 84/Α/13-4-2020, τίθενται σε εφαρμογή, από την Τετάρτη 15/04/2020 οι διατάξεις του άρθρου 65 (Οφειλές από ματαιώσεις θαλάσσιου ταξιδίου) και ως εκ τούτου τροποποιείται η πολιτική ακυρώσεων, ως ακολούθως:

Οι επιβάτες, κάτοχοι εισιτηρίων με ημερομηνία ταξιδίου έως 31/10/2020 που δεν μπορούν να ταξιδέψουν λόγω των περιορισμών που έχουν επιβληθεί στις μετακινήσεις, ή δεν επιθυμούν να ταξιδέψουν λόγω της αβεβαιότητας που υπάρχει εξαιτίας της πανδημίας ή λόγω ματαίωσης των προγραμματισμένων δρομολογίων τους, πρέπει να μετατρέψουν τα εισιτήρια τους σε ανοιχτής ημερομηνίας τουλάχιστον 24 ώρες προ του απόπλου, ώστε να τα χρησιμοποιήσουν σε επόμενο ταξίδι προς οποιονδήποτε προορισμό εξυπηρετεί η  Blue Star Ferries και η Hellenic Seaways, εντός της περιόδου δεκαοκτώ (18) μηνών από την ημερομηνία ταξιδίου του αρχικού εισιτηρίου. 

Σε περίπτωση που ο επιβάτης επιθυμεί να ταξιδέψει σε ημερομηνία, ή σε κατηγορία θέσης για τον ίδιο ή διαφορετικό προορισμό, με υψηλότερο ναύλο από το ναύλο του
αρχικού εισιτηρίου, τότε πρέπει να καταβληθεί η διαφορά ναύλου που προκύπτει. 

Εφόσον παρέλθει το χρονικό διάστημα των δεκαοκτώ (18) μηνών και τα εισιτήρια ανοιχτής ημερομηνίας δεν έχουν χρησιμοποιηθεί, τότε οι επιβάτες δικαιούνται να λάβουν το 100% του ναύλου των ανοιχτών εισιτηρίων που έχουν στην κατοχή τους.

 

Καλλιθέα, 15 Απριλίου 2020