Η Hellenic Seaways, ως μέλος του Ομίλου της Attica Α.Ε. Συμμετοχών (η «Εταιρία» ή η «μητρική εταιρία»), εφαρμόζει την Πολιτική Διαχείρισης Αναφορών Δυσλειτουργιών («Whistleblowing Policy») της μητρικής της εταιρίας (μπορείτε να τη βρείτε εδώ) , η οποία είναι εναρμονισμένη με τις ισχύουσες νομοθετικές απαιτήσεις (Ευρωπαϊκή Οδηγία 1937/2019, Ν. 4990/2022, ΚΥΑ 47312/11.12.2023, Ν. 4808/2021, ΥA 82063/01.11.2021) και καθορίζει τις γενικές αρχές, τα μέτρα προστασίας και το πλαίσιο λειτουργίας βάσει του οποίου η Εταιρία και οι θυγατρικές της εταιρίες λαμβάνουν, επεξεργάζονται και διερευνούν επώνυμες και ανώνυμες αναφορές – καταγγελίες για πράξεις ή παραλείψεις που αφορούν σε παραβιάσεις του νομοθετικού και κανονιστικού πλαισίου.
Η Πολιτική εφαρμόζεται για το σύνολο των παραβιάσεων που εμπίπτουν στο αντικειμενικό πεδίο εφαρμογής της από τις εταιρίες του Ομίλου Attica, ανεξαρτήτως του αν υπόκεινται στην υποχρέωση καθιέρωσης διαύλων αναφοράς σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.
Η Attica Α.Ε. Συμμετοχών, ως μητρική εταιρία του Ομίλου, έχει δημιουργήσει ένα κεντρικό σύστημα υποβολής και διαχείρισης αναφορών για τις εταιρίες του Ομίλου. Για περισσότερες πληροφορίες ή για να υποβάλετε αναφορά, παρακαλούμε όπως μεταβείτε εδώ»