Συχνές ερωτήσεις
Tι είναι το ενιαίο ψηφιακό περιβάλλον της Attica Group (υπηρεσία Single Sign On);
Πρόκειται για το κοινό ψηφιακό περιβάλλον των Superfast Ferries, Βlue Star Ferries, Hellenic Seaways, Anek Lines και Seasmiles.
Γιατί να κάνω εγγραφή;
- Με την εγγραφή σου έχεις πρόσβαση στα website των Superfast Ferries, Βlue Star Ferries, Hellenic Seaways, Anek Lines & Seasmiles και χρησιμοποιώντας τα ίδια στοιχεία (email & κωδικό πρόσβασης) συνδέεσαι παντού.
- Έχεις τα πάντα για τα ταξίδια σου, όσα έχεις προγραμματίσει, αλλά και όλα όσα έχεις ήδη πραγματοποιήσει, οργανωμένα σε ένα μόνο σημείο.
- Τα στοιχεία σου συμπληρώνονται αυτόματα κατά την κράτηση, ώστε να την ολοκληρώνεις πιο γρήγορα και πιο εύκολα.
- Και αν είσαι μέλος Seasmiles, για να έχεις την πλήρη εικόνα του λογαριασμού σου.
Μπορώ ν' αλλάξω τα προσωπικά μου στοιχεία;
Για λόγους διασφάλισης της μοναδικότητας του κάθε εγγεγραμμένου χρήστη, μπορείς ν' αλλάξεις μόνο την εθνικότητά σου. Εάν επιθυμείς ν' αλλάξεις τα υπόλοιπα στοιχεία σου, παρακαλούμε στείλε μας γραπτό αίτημα στο cs@attica-group.com .
Μπορώ ν' αλλάξω τα στοιχεία επικοινωνίας μου;
Ναι, μπορείς ν' αλλάξεις το email ή και το κινητό σου τηλέφωνο, ανά πάσα στιγμή μέσα από το προφίλ σου.
Γιατί να επιλέξω να λαμβάνω ενημερώσεις;
- Επιλέγοντας να λαμβάνεις γενικές ενημερώσεις, μαθαίνεις όλα τα νέα και τις εκπτώσεις των Superfast Ferries, Βlue Star Ferries, Hellenic Seaways, Anek Lines, Seasmiles.
- Επιλέγοντας να λαμβάνεις εξατομικευμένες ενημερώσεις, σου στέλνουμε νέα και εκπτώσεις των Superfast Ferries, Βlue Star Ferries, Hellenic Seaways, Anek Lines, Seasmiles, με βάση τις προτιμήσεις σου και το προφίλ σου.
Μπορώ να αλλάξω ή να καταργήσω τις συγκαταθέσεις μου για τη λήψη ενημερώσεων;
Ναι, μπορείς ανά πάσα στιγμή μέσα από το προφίλ σου. Επίσης, δίνεται δυνατότητα απεγγραφής μέσα από κάθε newsletter που λαμβάνεις.
Γιατί πρέπει να επιβεβαιώνονται τα στοιχεια μου μέσω ΟΤΡ (one time password);
Η επιβεβαίωση των στοιχείων σου είναι απαραίτητη, για την ορθότητα των στοιχείων και για λόγους διασφάλισης της μοναδικότητας και ταυτοποίησης του κάθε εγγεγραμμένου χρήστη.
Είμαι μέλος Seasmiles, αλλά δεν έχω επιβεβαιώσει ακόμα τα στοιχεία μου. Μπορώ να συνδεθώ;
Κατά τη σύνδεσή σου, θα σου ζητηθεί αρχικά να επιβεβαιώσεις τα στοιχεία σου μέσω OTP (one time password). Εφόσον προχωρήσεις στην επιβεβαίωση, θα μπορέσεις να συνδεθείς.
Μπορώ να καταργήσω το λογαριασμό μου;
Ναι, μπορείς να καταργήσεις το λογαριασμό σου, ανά πάσα στιγμή, στέλνοντάς μας email στο cs@attica-group.com. Θα πρέπει να γνωρίζεις ότι η κατάργηση του λογαριασμού σου θα είναι μόνιμη και ότι όλα τα στοιχεία και η Seasmiles κάρτα σου (εάν έχεις), μαζί με τα seasmiles σου, θα χαθούν. Στην περίπτωση που βρεθεί κάποιο αίτημα σε εξέλιξη, θα χρειαστεί πρώτα η επίλυσή του.
Πώς μπορώ να αλλάξω το όνομα χρήστη μου;
Ως "όνομα χρήστη" χρησιμοποιείς το email που έχεις δηλώσει ή την Seasmiles κάρτα σου (εάν έχεις). Σε περίπτωση που αλλάξεις το email στα στοιχεία επικοινωνίας σου, αυτό θα πρέπει να χρησιμοποιείται και ως "όνομα χρήστη".
Πώς μπορώ να αλλάξω τον κωδικό σύνδεσής μου;
Εάν είσαι ήδη συνδεδεμένος, θα πρέπει να κάνεις "Αποσύνδεση", εν συνεχεία να πας στην οθόνη της "Σύνδεσης" και να επιλέξεις "Ξέχασα τον κωδικό μου".
Εάν δεν είσαι συνδεδεμένος, θα πρέπει να επιλέξεις "Σύνδεση" και μετά "Ξέχασα τον κωδικό μου".