1. Καταγραφή στοιχείων ζώων συντροφιάς. Ενημερωθείτε >>> 
  2. Επιπρόσθετα μέτρα κατά την μεταφορά οχημάτων χρήσης εναλλακτικών καυσίμων (AFVs) με Ε/Γ-Ο/Γ πλοία. Ενημερωθείτε >>>
EN
Εγγραφή / Σύνδεση

Εγγραφή

Με την εγγραφή σου στην υπηρεσία Single Sign On σε καλωσορίζουμε στο ενιαίο ψηφιακό περιβάλλον της Attica Group, όπου μπορες να απολαμβάνεις ακόμα περισσότερα!

  • Με την εγγραφή σου έχεις πρόσβαση στα website των Superfast Ferries, Βlue Star Ferries, Hellenic Seaways, Anek Lines & Seasmiles και χρησιμοποιώντας τα ίδια στοιχεία (email & κωδικό πρόσβασης) συνδέεσαι παντού.
  • Τα στοιχεία σου συμπληρώνονται αυτόματα κατά την κράτηση, ώστε να την ολοκληρώνεις πιο γρήγορα και πιο εύκολα.
  • Για να βλέπεις όλα σου τα ταξίδια, οργανωμένα σε ένα μόνο σημείο. Όσα έχεις προγραμματίσει, αλλά και όλα όσα έχεις ήδη πραγματοποιήσει. Και αν είσαι μέλος Seasmiles, για να έχεις την πλήρη εικόνα του λογαριασμού σου.

Σύνδεση Μέλους

Πραγματοποίησε είσοδο εάν έχεις κάνει ήδη εγγραφή στα site Superfast Ferries, Blue Star Ferries, Anek Lines ή εάν είσαι μέλος του SeaSmiles logo

WEB Check in / e-ticket για την BLUE STAR FERRIES & HELLENIC SEAWAYS

Η Attica Group, μητρική εταιρεία των SUPERFAST FERRIES, BLUE STAR FERRIES και HELLENIC SEAWAYS, με ιδιαίτερη ικανοποίηση ανακοινώνει την εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου/κάρτας επιβίβασης (e-ticket/boarding pass) στα δρομολόγια των γραμμών εσωτερικού, συμβάλλοντας με αυτόν τον τρόπο στη νέα «ψηφιακή» εποχή της ελληνικής ακτοπλοΐας. 

Στόχος της νέας εφαρμογής είναι να βελτιώσει τις παρεχόμενες υπηρεσίες, να  διευκολύνει τον επιβάτη στις συναλλαγές του και να απλοποιήσει τη διαδικασία επιβίβασης στις μετακινήσεις του με πλοίο.  Επισκέπτες από όλο τον κόσμο, αλλά και κάτοικοι των νησιών που χρησιμοποιούν πολύ συχνά την ακτοπλοΐα, μπορούν πλέον με μεγαλύτερη άνεση μέσω των mobile εφαρμογών, να πραγματοποιούν την κράτησή τους, να εκδίδουν και να αποθηκεύουν τα εισιτήρια ή/και τις κάρτες επιβίβασής τους. 

Η διαδικασία είναι πολύ φιλική και καθόλου χρονοβόρα προς τον χρήστη, καθώς καλείται να χρησιμοποιήσει δύο μοναδικούς κωδικούς που έχει παραλάβει μαζί με το αποδεικτικό της κράτησής του. Το WEB Check-in και η αποστολή των e-tickets είναι διαθέσιμα 48 ώρες πριν την αναχώρηση του πλοίου και διενεργείται αποκλειστικά στις ιστοσελίδες της BLUE STAR FERRIES www.bluestarferries.com και HELLENIC SEAWAYS www.hsw.gr

Τα ηλεκτρονικά εισιτήρια μπορούν να αποθηκευτούν σε οποιαδήποτε έξυπνη προσωπική συσκευή (smartphone, tablet κλπ.), στις εφαρμογές Wallet & Passbook για λειτουργικά συστήματα IOS & Android αντίστοιχα, ενώ είναι δυνατή και η εκτύπωση σε χαρτί Α4.  Η επιβίβαση στο πλοίο γίνεται με την απλή επίδειξη του εκτυπωμένου ή ηλεκτρονικού εισιτηρίου/boarding pass συνοδεύοντάς τα με τα απαραίτητα παραστατικά για την ονομαστική τους ταυτοποίηση (ταυτότητα, διαβατήριο, άδεια οδήγησης). 

Η υλοποίηση της εφαρμογής έγινε από την εταιρεία CRS LIKNOSS. 

Ο Όμιλος Attica, εφαρμόζοντας σύγχρονες ψηφιακές διαδικασίες, στοχεύει διαρκώς στην καλύτερη εξυπηρέτηση των επιβατών της και τη βελτίωση της ταξιδιωτικής τους εμπειρίας. 

H Attica Group δραστηριοποιείται στην επιβατηγό ναυτιλία μέσω των SUPERFAST FERRIES, BLUE STAR FERRIES, HELLENIC SEAWAYS και AFRICA MOROCCO LINK με συνολικά 32 πλοία που προσφέρουν σύγχρονες, υψηλού επιπέδου μεταφορικές υπηρεσίες στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Τα πλοία του στόλου της ταξιδεύουν σε 4 χώρες, σε 60 μοναδικούς προορισμούς, προσεγγίζοντας 71 λιμάνια, μεταφέροντας πάνω από 7 εκατ. επιβάτες, 1 εκατ. Ι.Χ. οχήματα και 400.000 φορτηγά αυτοκίνητα ετησίως. 
 

Καλλιθέα, 23 Ιουλίου 2020



Επιβεβαίωση Email

Παρακαλούμε συμπλήρωσε τον μοναδικό κωδικό που έλαβες στο email σου: {{values.Email}}
Σε περίπτωση που δεν έλαβες τον κωδικό, παρακαλούμε πάτησε παρακάτω για την επαναποστολή του.
{{otpRemaingTimeFormatted}}
Επαναποστολή κωδικού
Εγγραφή στο Νewsletter
Η εγγραφή στο newsletter ολοκληρώθηκε επιτυχώς.
Εγγραφή